Törpe
A törpék rendkívűl jó első lénynek számítanak a játékban. Ugyan nem túl erősek, de nehezen fogynak el. Sokszor a végjátékban a dzsinn elé még mindig törpéket fogunk állítani védelem gyanánt. Mivel a mágia ellenállás miatt varázslatokkal nem igen lehet megölni, szinte sose fogynak el. Azonban, ha a rend várban más közelharcos lényeket is választottunk, többé nem lesz semmi hasznuk.
Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágia ellenállás
A lény 50%-al kevesebb sérülést szenved el varázslat alapú támadásokból, valamint esélye van nála gyengébb lények varázslatait elhárítani.
3
|
11
|
11
|
3
|
14
|
12
|
N/A
|
11
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
2.6
|
Hét
18
|
Hó
72
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-03-22 20:11:00
VálaszInfo: Egy korrekt 1. szintű lény. Elég erős, bár elég lassú de ez nem gond, a célja elsősorban a véddelem, ész nélkül persze a törpök is elfogynak de talán az egyik leglassabban fogyatkozó 1. szintű lény. Megoldás: az elsődleges feladata a félszerzet véddelme, és emiatt nem is baj, hogy lassú hacsak nem valakinek olyan nagyratörő ambíciói vannak, hogy át akarja szelni a csatateret. Hatáskör: semmivel nincs kevesebb hatásköre mint bármely más 1. szintű lénynek, legfeljebb addig maradjon benn a seregben amíg a félszerzetek is (titánt meg naivság törpökkel véddeni)
7/10