Törpe

A törpék rendkívűl jó első lénynek számítanak a játékban. Ugyan nem túl erősek, de nehezen fogynak el. Sokszor a végjátékban a dzsinn elé még mindig törpéket fogunk állítani védelem gyanánt. Mivel a mágia ellenállás miatt varázslatokkal nem igen lehet megölni, szinte sose fogynak el. Azonban, ha a rend várban más közelharcos lényeket is választottunk, többé nem lesz semmi hasznuk.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágia ellenállás
A lény 50%-al kevesebb sérülést szenved el varázslat alapú támadásokból, valamint esélye van nála gyengébb lények varázslatait elhárítani.


3

11

11

3

14

12

N/A

11

N/A

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

28
Szaporulat

Nap

2.6
Hét

18

72
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 3 éve, 2022-08-05 21:33:13
VálaszElég jó 1. szintű lény. Lassú, de egész erős, nem fogy olyan gyorsan és még mágus lények ellen is jók.
7/10
Guest13 8 éve, 2017-03-22 20:11:00
VálaszInfo: Egy korrekt 1. szintű lény. Elég erős, bár elég lassú de ez nem gond, a célja elsősorban a véddelem, ész nélkül persze a törpök is elfogynak de talán az egyik leglassabban fogyatkozó 1. szintű lény. Megoldás: az elsődleges feladata a félszerzet véddelme, és emiatt nem is baj, hogy lassú hacsak nem valakinek olyan nagyratörő ambíciói vannak, hogy át akarja szelni a csatateret. Hatáskör: semmivel nincs kevesebb hatásköre mint bármely más 1. szintű lénynek, legfeljebb addig maradjon benn a seregben amíg a félszerzetek is (titánt meg naivság törpökkel véddeni)
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Hősökkel harcoló 1 hónapja
Bizonyám és gyere a discordunkra.
SirBoncelott 2 hónapja
Nagyon jó látni, hogy fejlesztik ennyi év után is :)
Hősökkel harcoló 3 hónapja
Érdekes hogy vannak még pluszba.
manfred01 3 hónapja
Az a bajom a nagytestű, repülni / teleportálni / lőni nem tudó lényekkel, hogy csata kezdetén gyakran beragadnak tereptárgyak és/vagy saját csapatok közé.
Így megesik, hogy első körben helyben maradásra vannak kényszerítve, amíg egy szomszédos egységünkkel ...
bemirlino 4 hónapja
Sziasztok!

A fenti kódoknál van néhány pontatlanság, ezeket bátorkodom itt kijavítani.

nwcSphinx - nekem nem működött, lehet csak egyéni szocproblem
nwcGoSolo - híresen nem működik, kifagy tőle a játék
nwcOldMan - Csatában lehet alkalmazni, ...
manfred01 4 hónapja
Mivel hogy alapból nagyon lassú, így soha nem ér oda időben. De amikor már van teleport varázslatod, be tudod teleportálni az ellenség hátországába és ott eléggé pusztító tud lenni.
Mondjuk amíg nincs meg ez a képességed, addig inkább csak teher ez a lény
Zoli fél éve
Ízlések és pofonok, hogy valakinek egy lény mennyire kreatív / mennyire átgondolt. Én nemrég szereztem csak be a teljes Heroes 4et (gyerekkorom óta csak az alap játék volt meg) és nekem nagyon tetszenek. Arra meg, hogy használhatatlan lények nem tudok mit mondani, mivel majdnem ...
admin fél éve
Ennek annyi az oka, hogy iszonyat kreativitás nélküli, átgondolatlan, nagyjából használhatatlan lények.
Zoli fél éve
A Fogcsikorgató értékelését lehagytam :
6/10
Zoli fél éve
Mivel a kiegészítős lények nincsenek felsorolva, gondoltam írok ide egy kisebb véleményt a rend lényről.
Gonosz Boszorkány : Ez a lény pont az ami a neve, gonosz. Kb a mágus erősebb változata, mivel képes egy pillanat alatt szétzúzni egy ellenfelet, vagy épp ...