Küklopsz

A pusztító lény. Távolsági támadása területre hat, nem lehet rá visszalőni és sokat sebez. Az első küklopsz megvásárlása után csak annyi a feladatunk, hogy megvédjük.


A távolsági támadással bíró lények képesek akadályok, várfalak vagy lények felett átlőni. A sebzés az akadályok számától és a távolság mértékétől függően akár a nyolcadára is csökkenhet.


![]() 18
|
![]() 15
|
![]() 24
|
![]() 4
|
![]() 22
|
![]() 95
|
![]() 30
|
![]() 24
|
![]() 8
|
![]() N/A
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.4
|
Hét
3
|
Hó
12
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszAz egyik legjobb 3. szintű lény. A lény amit ha nem választunk meg, törölhetjük is a mentésünket. Hatalmasat sebez és egyszerre többet is. Nem jön belőle túl sok, de ott van a tenyésztő akol ami segít ebben.
10/10
10/10

válaszolt

VálaszEgyik kedvenc lényem, ha velem van és természetesen ellenem pedig nem szívesen látom.
1v1-ben viszont sajnos csak az elementálok gyengébbek nála 3-as szinten.
Tömegpusztító fegyver inkább.
Hosszabb küzdelmeknél azért a 8 dobás az kevésnek érződik, de mindenképpen képes azzal is megtizedelni az ellenség sorait.
Ja és általában az ellenség őt szemeli ki elsőnek, szóval tényleg óvni kell.
1v1-ben viszont sajnos csak az elementálok gyengébbek nála 3-as szinten.
Tömegpusztító fegyver inkább.
Hosszabb küzdelmeknél azért a 8 dobás az kevésnek érződik, de mindenképpen képes azzal is megtizedelni az ellenség sorait.
Ja és általában az ellenség őt szemeli ki elsőnek, szóval tényleg óvni kell.
Na de komolyan, ők nagyon jó 3-as szintű lények, és egyszerűen felveszik a harcot a 4-es szintűekkel is, persze, csak távolról, de azt igen hatékonyan.