Angyal
Az angyal egy igazi, vérbeli 4. szintű lény. Nagy, erős, repül, varázsol. Az egyetlen hátránya, hogy drága. A képessége, miszerint feltámaszt bizonyos életpontért igen hasznos, ha ügyesen használjuk, veszteség nélkül nyerhetünk meg sok csatát. Fontos, hogy jókor használjuk el a képességét, mivel csak egyszer használatos. Érdemesebb többet gyűjteni belőle, varázslata akkor az igazán hatásos.
Repülés
A repülő lények képesek minden akadály vagy várfal felett átrepülni és a mozgásuk egy csata közben csaknem kétszerese földhöz ragadt társaikhoz képest.
Feltámasztás
A lény képes az elhulott csapattársak vagy saját maga felélesztésére. A felélesztés mennyisége a lény mennyiségétől függ.
65
|
30
|
34
|
10
|
30
|
230
|
N/A
|
34
|
N/A
|
20
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.3
|
Hét
2
|
Hó
8
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-03-05 13:56:56
VálaszInfo: repül és feltámaszt, nem erős nem gyenge. Megoldás: Ha a pap meghal, márpedig nagyon szeretik kinyúvasztani, akkor az angyal egy megnyugtató biztosíték a feltámasztására (különösen Equilibrisben ahol a pap is tud feléleszteni, így nem is fájdalmas a dolog). Van egy tipp, hogy két csapat angyalra osszuk a szaporulatot, de ennél sokkal hasznosabb egy 6. hős, persze így az élet csapatban csak egy lény marad. Hatáskör: egyelen repülő lényként az élet nép mentsvára. Sárkányerő nélkül sajnos cserben hagy minket a brutálisabb ellenségekkel szemben.
10/10