Balliszta

A balliszta az élet vár kegyetlen távolsági védelme, nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, mivel mechanikus lény. Nem szenved bónuszt tárgyak, vagy épp várfal miatt sem, így mindig maximális sebzést képes okozni ellenfelein. Sajnos közelharcabn nem jeleskedik, de még ennek ellenére is igen sokáig lesznek a seregünkben az biztos, mivel nem sokan érnek a közelébe.

Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.


7

8

16

1

15

28

15

16

20

N/A
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség

Nyersanyag: Arany
Az arany a legalapvetőbb nyersanyag forrás a játékban, (jó esetben) minden körben kapsz városonként 750-1000 aranyat, amennyiben megépítetted a községházát vagy városházát. Aranyból vehetsz épületeket, lényeket vagy hősőket is. Az ...

190
Szaporulat

Nap

1
Hét

7

28
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Zoli 2 éve, 2022-08-04 23:08:22
VálaszValóban idegesítően lassítja a csapatot de ez önmagában nem ront rajta. Brutálisan nagyot lő és mindig pontosat. De azért valami + mozgást adó cuccot vagy terepismeretet érdemes szerezni mellé.
7/10
Guest13 7 éve, 2017-03-12 17:10:32
VálaszSzia! Igazad van, nem volt reális a példa. Önmagában egy hős 14. szinten éri el a nagymester mágiát (releváns még a taktika, a felderítő pedig más tészta), 1fa+1könytár esetén 12. szintre kell felhúzni (mivel a fa szintlépés ezért 13. szintű lesz a hős). Ha akad még egy fa vagy könyvtár 11(+1), ha mindkettő akkor 10. szint(+2). És akkor még ott vannak a tanítók és az oltárok(amihez persze már szerencse is kell). Amire igazából ki akartam hegyezni hogy közel se 20. szint körüli hősökröl van szó. Ha már a fáknál tartunk: a lehető legkésőbbre kell tarogatni 10-13. szintű hősre csak kritikus estben lövöm el.
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-12 13:58:37
VálaszSzerintem azért nem alap pályánként 5 fa, 5 könyvtár és 5 tábor. És én nem értek hozzá, lehet, hogy a gyakorlatban tényleg ennyit számít a mozgás, de szerintem ez max annyit bizonyít, hogy elszabták a játékot. Mindazonáltal ha nem végiggyalogolós a pálya, hanem ennél centralizáltabb, van teleport, stb., akkor azért a balliszta sebessége még menthető szerintem. Az istálló elég sok mozgást ad.
Guest13 7 éve, 2017-03-05 13:01:37
VálaszA leírásaim általános tippek és javaslatok párbajokhoz. Egy párbajban pedig sorsdöntő a kalandtérképen való haladás sebessége. Aki több csatát vív erősebb lesz, de ha csak araszolva haladsz az ellenség felé le fogsz maradni. Volt olyan párbaj ahol az egyik fél felad5a mert lemaradt... A hősök kiképzéséről csak egy kis számolás: ha a pályarészeden van 5 tudásfa és 5 könyvtár plusz 5 kiképzőtábor, akoor csak úgy nem éred el a standard hős képzés végét ha nem tudsz előállítani 4. szintű hősöket a pályán ezek nélkül. A standard hős szintje 14 mínusz a képzők. 4 szintlépés 5000 TP. Ha ennél kisebb egy pálya, akkor nincs értelme foglalkozni vele. Nekem az a bajom hogy a legtöbb pálya túl nagy.
Lokomotiv53 7 éve, 2017-03-04 16:47:57
VálaszSzerintem túltolod ezt a térképen haladás-dolgot, nem olyan tragikus, mint a csalándarázs, ráadásul az Életnek van istállója. Egyáltalán, a készítőknek aligha az volt a céljuk, hogy ez ennyire számítson. Mint ahogy az se alap, hogy minden pályán 20+-os szintre lehessen juttatni hősöket, egyszerűen nincs annyi anyag.
Guest13 7 éve, 2017-03-01 07:56:15
VálaszInfo: felejtsük el! Tetű lassú a térképen, ennek már elégnek kellene lennie. Ha csak íjjászaink vannak akkor csúnyán leredukálódik a vállalható seregek száma (a csatlós nem elég). És ha már itt tartunk, remélem senki nem gondolja komolyan hogy a várban ücsörögve kivárja a lovag érkezését, ne de akkor addog mégis mit csinál? Hatáskör: nem szabad választani.
radmutant69 7 éve, 2017-01-17 13:31:06
VálaszIgazság szerint ezek is olyanok, mint a csalándarazsak. A saját szintjükön erős lövőlények, de ugyanúgy sokkal lassabb leszel tőlük a pályán. Én inkább a lándzsás-szerzetes kombót alkalmaznám emiatt...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
joogergely1999 1 hónapja
Egy fejlettebb mágussal (lassítás igéje, futóhomok) meg lehet kicsit állítani, miközben mondjuk tündékkel, vagy medúzákkal (netalán titánokkal) lövöd.

Ha közel ér, akkor viszont nagyon sok lényt fogsz veszíteni.
joogergely1999 1 hónapja
Ha medúzák ellen mész, őt inkább hagyd otthon :D Amúgy a csontvázteremtés és a méreg varázslatáért tartom, azon nagyon köcs.g varázslatai.

Jeget tud lőni a dzsinn és a varázsló is, szerintem a varázsököl kicsit pocsékolás vele.
joogergely1999 1 hónapja
Saját pályán, ha van mágiavédelem-törő gyűrűd, akkor megcsinálhatod belőle a terminátorok vezetőjét (csak akkor mondjuk tudják sebezni is mágiával), de nekem néha túl nagy hátrány, hogy semmit nem tudok rátenni a varázslatokból. Erő ellen, ahogy írták is, nem ...
joogergely1999 1 hónapja
Én sem vagyok hidraellenes, a káosz mágia mellé érdemes megtanulni egy másikat, ami elérhető a várban is és tele lehet tenni olyan jóságokkal, amivel azért rendesen oda tud pörkölni, főleg, ha körbeállják.

A fekete sárkány szép, meg jó lény, de kisebb ...
radmutant69 1 hónapja
...mármint csak multiban vagy kezdő, vagy úgy általában? Nem vagyok biztos benne, milyen segítségre, tippekre stb. lenne szükséged...
joi32 1 hónapja
Sziasztok.
Barátommal szeretnék játszani multiba. Bármi szóba jöhet.Sajna nekem nem sok ötletem van. Elég kezdö vagyok.
Szvatopluk 1 hónapja
Sziasztok!
Nemrég ismét kedvem támadt eme részhez és keresek egy magyar készítésű pályát, Nyusziget a neve, Bettike@TT vagy ki a készítője(készítői esetleg :D ), de csak angol fordításban találtam meg, nem az eredeti magyar nyelven íródott verziót. Tud valaki ...
Hősökkel harcoló fél éve
Kipróbáltad a javított verzióját?
Hősökkel harcoló fél éve
A discordról lehet letölteni a játékot a csoportból.
zolikaa2000 fél éve
Szia eltudnád küldeni az emailermre a Heroes 4 telepítési linkjét? az emailem zoltansusa@gmail.com