Dzsinn

A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapást és illúziót. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha bárhol a játékban ellenfélként találkozunk vele jól kikerüljük, hogy még véletlenül se álljunk az útjába. Kivéve, ha nagy mágia ellenálásunk van és csak hősőkkel megyünk, akkor ugyanis tehetetlen velünk szemben.


![]() 3 |
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.


![]() 3 |
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.


![]() 12
|
![]() 10
|
![]() 18
|
![]() 6
|
![]() 30
|
![]() 60
|
![]() N/A
|
![]() 18
|
![]() N/A
|
![]() 24
|

A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.

A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.

A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...

A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.

A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .

A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...

A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Varázslatok

8x varázsolható


![]() 3 |
Az ellenfél a következő körben csak mozogni, védekezni és nem ártó varázslatot használni fog tudni.

8x varázsolható


![]() 3 |
A célpont 3 körön át képtelen lesz támadni olyan ellenfelet, ami több életponttal bír. Nem az egyes lények életpontja, hanem a lények összeségének az életpontja számít. Tehát 10 gonosz szem re varázsolva 260 életponttal kell, hogy kevesebb legyen az ...

8x varázsolható


![]() 3 |
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.

8x varázsolható


![]() 3 |
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.

8x varázsolható

8x varázsolható
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszEgy stratégia ellene: beraksz 4 vízelementált az első sorba és teljesen védve lesz a csapatod légcsapással szemben (szoros felállásban elég 3 is). Így már nem olyan fenyegetőek ha a gép kezében vannak.

VálaszSzerintem a vámpír a legerősebb 3-as szinten. Tény, hogy jókat varázsol a dzsinn, de a mágia ellenállással szemben konkrétan semmit nem ér... Én mindig a káosszal vagyok, ha van egy jó seregem fekete sárkánnyal és két erős mágia ellenállásos hőssel, konkrétan nem hogy kerülöm őket, hanem nagyon örülök, ha valami nagyobb értékű cuccot dzsinnek őriznek.

VálaszA mágus erősebb változata. Hatalmasat sebez és még illúziót is képes csinálni akármiből, az illúzió után meg már csak egy teleportálás varázslat és máris veszteség és félelem nélkül küzdhetünk.
10/10
10/10

VálaszInfo: Relatív értelemben a játék legerősebb lénye, a kategóriáján belül egyértelműen (3. szintre gondolok) hatékonyságát tekintve pedig mindent ver. Ha a játék stratégiáját nézzük, nem pedig életpontot és ilyen hülyeségeket, akkor a 4. szintű lényeket is felülmúlja. Megoldás: Ez a lény amit a legjobban rühellek az egész játékban (nem mint lényt, hanem mint játék elemet). Aki kiismeri a megfelelő taktikát, annak a dzsinek megnyerik a játék 90-95%-át (persze ez pályától is függ). Ha az ellenséges csapat nem üt meg egy szintet, akkor a dzsin nyeri a csatát, a többiek pedig csak asszisztálnak. Szinte úgy vagyok, hogy sem vele, sem ellene nem nagyon vagyok hajlandó játszani.
Tippeket és trükköket nem írok hozzá, mindenki maga herélje ki a játékot ezzel az egységgel.
Hatáskör: a fekete sárkányok kiherélik, ha nem vagyunk felkészülve rá :D (ezazezazezazezaz... :D , áh... de úgyis fel leszünk... )
Tippeket és trükköket nem írok hozzá, mindenki maga herélje ki a játékot ezzel az egységgel.
Hatáskör: a fekete sárkányok kiherélik, ha nem vagyunk felkészülve rá :D (ezazezazezazezaz... :D , áh... de úgyis fel leszünk... )