Óriás Mágus
Ez a lény a legnagyobb pofára esés a játékban. Inkább óriás, mint mágus. Mágus létére egyetlen varázslatot tud, a káosz vérszomj varázslatát. Mire az ellenfélhez ér általában szétlövik. Egy újabb haszontalan lény.
18
|
18
|
16
|
4
|
18
|
85
|
N/A
|
16
|
N/A
|
6
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Zoli 4 éve, 2020-08-09 23:55:38
VálaszNa ez az a lény amit nem tudok megérteni. Konkréten olyan szinten felesleges mint a minotaurusz. Senki nem veszi meg senki nem játszik vele (max a gép XD) ha kitörölnék a játékből senki se bőgne miatta. Egyetlen pozitív tulajdonsága a harmatgyenge varázstudománya mellett az az hogy a gép sokszor ezt veszi a küklopsz helyett. És ha így tesz nyert ügyed van.
zoltán 7 éve, 2017-03-02 09:22:56
VálaszA küklopsz az egyik legjobb lövő lény 100000000x jobb mint az óriás mágus........
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-11 17:03:10
VálaszUgye az angol eredetiben ogre mágus, de ott is érvényes az inkább ogre, mint mágus szemlélet. De tényleg, ezek a céllövölde lények érthetetlenek... ráadásul nulla immunitás, aránylag alacsony védő, kimondottan kéne valami varázslat, ami beröpíti a csata közepére. Varázslat, ami a barbároknál ugye nincs. Esetleg egy magas szintű taktika képzettség segít rajta, de az ugye minden máson is, tehát akkor is csak küklopsz mellé jöhet szóba.
admin 7 éve, 2017-01-08 14:45:20
VálaszLegyünk hálásak a fejlesztőknek, hogy a küklopsz mellé rakták őket ahol legalább egyértelmű helyük van. A nagy büdös semmi. :D Komolyan szólva, ha komolyabb varázslatokat tudna és külső lény táborból szereznénk őket, akkor a küklopsz, óriás mágus, viharmadár trió talán túl erős lett volna a játékban így gyengíteni kellett. Pláne, hogyha taktika stb hőssel megyünk. Még mindig megvan az esélye annak, hogy szerzünk egy papot és megáldjuk őket párszor, és ha ezek a lények áldást kapnak, vége az ellennek. Tehát a gynegítás érthető, csak akkor ne hívnák óriás mágusnak...
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-08 00:51:30
VálaszNos igen... ha legalább gyors lenne (még ha nem is fér bele az imidzsébe), akkor ugyanennyiért legalább el lehetne gondolkozni. Ha a föld elementálhoz nézzük, szerintem még mindig nem kérdés, melyikük a szarabb, mert annak immunitása van - ennek meg hp-ja, jó sok hp-ja... de az biztos, hogy nem húzólény, még csak nem is veszélyes ellenfél.rnA fő baj az (akárhogy is viszonyulunk a hárpiához), hogy a barbár házban van egy használhatatlan lény (a dühöngő), és ehhez képest egyetlen extra lény: a küklopsz. Nincs is igazi választásunk, a küklopsz egyszerűen KELL és kész. Ez az óriás mágus is jó szolgálatot tenne - egy olyan seregben, ahol kellő minőségű egységek állnak rendelkezésre mellé. De így, hogy ez a nesze paraszt, vigyed típusú ócsótank a kulcslény mellé van berakva (ami mellesleg szintén nem drága), nem egy használható opció.
3/10