Fehér Tigris
A fehér tigris egy átlagos második szintű lény, ami az első ütés képességel igen hasznos tud lenni. Sajnos hamar elfogy, de általában viszi magával az ellenség fél seregét is. Hasznos tud lenni, ha tápoljuk kicsit a természet varázslataival.. Legnagyobb hátránya, hogy a másik választható lény a tünde, ami az egyik legjobb lény a Heroes 4-ben.
Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
Tünde
A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.
8
|
19
|
19
|
8
|
28
|
35
|
N/A
|
19
|
N/A
|
N/A
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
0.9
|
Hét
6
|
Hó
24
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Guest13 7 éve, 2017-02-26 23:31:42
VálaszInfo: Olcsóbb az épület mint a tündéké, ezért majdnem mindig ezt választom. A további leírásomhoz lásd. a tündék kommentet.
SzuperHead 7 éve, 2017-02-26 12:36:41
VálaszNagy védők, nagy támadó egész jó hp, gyors mozgás + első ütés. Tökéletes lény lehetne ha nem a tünde volna a másik választás.
Bade Grim 7 éve, 2017-01-14 23:47:28
VálaszItt is az a gond mint a naga kontra dzsinn van a hasznos és van a töltelék nekem mellesleg ez a bajom a heroes4 hogy vagy 1 bomba biztos vagy erős hasznos alakulatot (lényt) választasz vagy 1 másik lényt amit buffolni kell napestig hogy erős legyen.
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-07 23:43:09
VálaszIgen, kimondottan az a lény, amit nem választok, de az ellenségnél sem szeretem látni. Ez már inkább hordás lény, mint tank, de az ereje és az ára alapján annak is elmegy. Viszont valóban nem ér fel a tündével.
7.5/10