Szatír
A játék elején a szatírok kemény ellenfelek, főleg ha nincs íjászunk vagy épp gyenge még. Örülünk ha velünk vannak. Azonban a játék közepétől kezdve a tipikus egy kör alatt leszedhető lények lesznek, akik nem számítanak többé ellenfélnek. A jókedv amit varázsol addig jó, amíg a mi varázslónk nem tud semmit. Ha 10 lény táborból jönnek, akkor ágyútölteléknek jók, amúgy felejtsétek el.
8
|
14
|
13
|
6
|
6
|
36
|
N/A
|
13
|
N/A
|
6
|
Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok ...
Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Élet pont
A hős vagy lény élet pontjait mutatja. Különféle varázslatokkal vagy italokkal visszatölthető. A lények esetében egyetlen lényünkre vonatkozik az épp megjelenített adat nem az összesre, mely ha elfogy egyel kevesebb lényünk lesz. Hősők esetén a hős azonnal meghal, ha elfogy ...
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Lövések száma
A távolsági támadást használó lények vagy hősők egy csata alatt ellőhető nyilak számát mutatja. Nincs lehetőség ennek visszatöltésére a csata közben, de a csata végén mindig visszatöltődik. Ha egy távolsági támadást ...
Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
Költség
Szaporulat
Nap
1.1
|
Hét
8
|
Hó
32
|
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
SkyAzure 1 éve, 2023-07-15 23:19:55
VálaszSajnos róluk sem tudok dicshimnuszt zengeni, szerintem már az elején sem túl erős, maximum azért, mert 2-es szintű, meg persze ot a jókedv mágia. Csakhogy amíg ezt ellövi, addig álldogálhat, így a távoli egységegnek nem nagy ellenfele. Talán ha a csapat többi tagját segítené, mondjuk a 3-as, 4-es szintüeket, de arra meg ott lesz a saját hősünk, plussz már 2-es szinten vannak ennél jobbak, pl a Tigris, vagy a Tünde.
Zoli 2 éve, 2022-08-04 23:55:46
VálaszEgész jó lény. Elég lassú, de a morál miatt mindig ők kezdenek, így hamar túl közel érnek.
5.5/10
5.5/10
SzuperHead 7 éve, 2017-02-26 12:39:37
VálaszHa lenne még mondjuk egy 50%-os mágia ellenállása, és nagyobbak lennének a védői és a támadója, akkor még használható lény is lehetne, de így...
Lokomotiv53 7 éve, 2017-01-07 23:48:53
VálaszHa már nincs hozzá leírás. :DrnA szatír lényegében a kobold szellemi örököse, annyira még nem is katasztrofális a maga szintjén, de ugyanaz érvényes rá: a játék elején nem fogjuk kidobni, ha kapunk, de a teremtés kapujában ne ezt vegyük, és nehezen tudok elképzelni annyi külső lényvásárló helyet, hogy bármi relevanciával bírjon...