
Lények
















Varázslatok
































Lény képességek
Hős képzettségek
Hozzászólások
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

VálaszEgy millió fába kerülnek a tündék. Kissé szenvedés, de ahogy telik az idő, mindenki másnál erősebb lesz.

VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.

VálaszVarázslat: A természet a varázslatok legszélesebb spektrumával tud rendelkezni, ami reálisan el is érhető a standard hősfejlesztés fázisa alatt is. Az ártó/támadó varázslatok javát a káosz varázslatok biztosítják, a teremtő varázslatokat a druidák és az áldó/támogató varázslatok javát pedig az élet varázslatok nyújtják.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.
Lények: a kifejlett seregbe akár 3+1 féle lény is alkalmas jelentkező, melyek a griff, a főnix és sáska esetleg légelementál (meg ha nagyvonalúak akarunk lenni akkor a tündérsárkányt is megemlíthetjük). A javasolt lények a grif és a főnix (kezdőknek a sáska mint harmadik szóba jöhet).
Hősök: a négy bázis standard hős (saját mágus, taktikus, felderítő, vendég mágus) mellett a természet esetén a másik szomszéd mágiája is elérhető az 5. hős számára. Az élet mágussal lesz a leggyorsabban a legerősebb a természet ezért vendégnek egy papot érdemes választani és értelemszerűen a egy élet taktikussal is bővíteni kell a csapatot. Bár a felderítő kiképezése megnehezedik cserébe az íjjász reális időn belül tűztestörré válik (harc+káosz). A felderítőt druidából érdemes képezni, mert egyrészt szüksége van a fő druidának egy aszisztensre, másrészt a két képesítés nem lopja egymástól a könyvtár és a harcmester képességnövelők hatását.
Végső felállás: a standard hősök kiképezése mellett az isten-hős címre a tűztestőr a legalkalmasabb jelölt. A 7 slotra tehát jut 4 standard hős, 1 tűztestőr, 1 csapat a grifek és 1 csapat a főnixek.